fredag 1 november 2013

Terry Evans chattade på Aftonbladet: andarnas syfte är inte att skrämma oss

Mediet Terry Evans säger sig ha fått kontakt med tusentals andar. Under årets största spökhelg chattar han med Aftonbladets läsare. – Människor från andevärden är aktiva hela tiden. Det är bara och vänta och se, säger han.


Blir alla människor andar eller vad är det som"avgör" det?




Blir alla människor andar när de dör? Det är en av de frågor som ställdes när det brittiska mediet Terry Evans chattade på Aftonbladet.se.

På den frågan svarade Terry Evans:
När döden inträffar och själen lämnar kroppen för att färdas till andedimensionerna, så alla människor blir andar, men ibland kan de fastna mellan de två världarna.


En fråga handlade om husdjur och om djurens andar också kan komma till medier. Där berättade Terry Evans:
Andekontakter kommer ofta igenom med husdjur. Min egen första andliga upplevelse var en hund. Jag såg en hund som tillhört min mormor.

En rolig fråga var:Varför kommunicerar andar genom knackningar och fotsteg? Varför kan de inte typ skriva nåt eller lämna ett meddelande? Varför skrämmas? Och varför när det är mörkt?


Där svarade Terry Evans:
Enda svaret jag kan ge dig är att de väljer mörkrets timmar för då är vi mer mottagliga och inte så upptagna med andra tankar. Metoderna som andevärlden använt för att kontakta mig är oändliga och oförklarliga, men deras syfte är för det allra mesta inte att skrämma oss. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar