torsdag 15 augusti 2013

Två dagar fyllda av möjligheter att hitta bra medier - på Inre Harmonimässan



Lördag 26 och söndag 27 oktober 2013 kl. 10 - 18 pågår Inre Harmonimässan i Solnahallen i Stockholm.

På mässan finns massor av uppleva. Där finns medier och möjlighet att ha en privat sittning eller gå på storseans, där finns healers och där finns massor annat. Ja, en hel del kan verka flummigt och New Age i dess sämre bemärkelse. Men det är en underbar mässa där det vimlar av människor som tror på att det finns något mer i livet än denna materiella, fysiska existens.

Det är sant att många medier i Sverige inte får tillräckligt med övning och erfarenhet för att bli riktigt bra. Men vad som gör ett medium bra beror på flera saker. Mediet själv men också den som kommer dit från andevärlden och den som söker kontakt med en avliden anhörig. Vissa medier fungerar bra med vissa människor och andra medier fungerar bättre med andra.

På Inre Harmonimässan har du chansen att gå runt och leta, kanske hittar du ett medium som passar just dig.

Jag har alltid varit skeptisk till New Age och spiritualism och shamaner - ja allt möjligt. Men när jag råkade ut för en personlig tragedi ställdes allt på sin spets. Frågan om det finns något mer än detta livet blev livsviktig för mig. Vi sökte och gick till flera medier och på en privat sittning fick vi ett bevis på att vår älskade familjemedlem finns, på ett annat sätt än vårt fysiska liv här.

Därför kom jag med mer öppet sinne till Inre Harmonimässan i våras - och det var en stor upplevelse redan att vara där. Jag hittade också några för mig bra kontakter där.

Inre Harmonimässan arangeras två gånger om året, en gång på våren och en gång på hösten.

Om du är redo för att söka bevis på att det finns något mer än detta liv: unna dig ett besök på Inre Harmonimässan.
Här kan du läsa mer om den.

Text: Hope

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar