fredag 26 juli 2013

Vilket medium ska jag välja?

När min yngste bror dog 1992 började jag min utforskning av vad som händer människan efter döden. Denna utforskning var för mig av nöden tvungen. Jag kunde inte fortsätta leva om jag inte gjorde att försök att få svar och kontakt.

Genom åren har jag bland annat besökt ett stort antal medier. Av cirka sextio medier så är det åtta stycken som har passat mig och den andliga kommunikationen har gett mig bevis för att vi kan kommunicera med våra anhöriga även efter döden och att vi själva fortsätter att "leva" och utvecklas efter vår död. Mina anhöriga som jag fått kontakt med förmedlar alla att de har det bra, att de fortsätter att utvecklas och utbilda sig i den andliga världen och att de kan följa oss och stödja oss som är kvar här på Jorden.

Ett medium som verkar i Stockholm är Bo Bergman. Han är medlem i Stockholms Spiritualistiska Förening och sittningar kan bokas via deras hemsida. Jag brukar rekommendera honom till sökande vänner i sorg. Han har stor integritet, ödmjukhet, omtanke och träffsäkerhet, vilket har uppskattats av mina vänner.

Ett annat tips för dig som söker är att besöka Inre Harmoni-mässan som sätts upp i Stockholm varje vår och höst. Här presenterar sig ett stort antal medier och man kan prova sig fram för att hitta den person som ger vederhäftig kommunikation. Med vederhäftig kommunikation menar jag ovedersägliga bevis för att kommunikationen är "äkta". Det vill säga att mediet kan förmedla namn på den avlidna och referera till händelser som är privata och som ingen annan kan känna till.

Lycka till i sökandet!

Kärlek och frid!

Glory

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar