torsdag 19 september 2013

Kontakt med avlidna med medium via Skype


Under tio månader, från april 2012 till februari 2013, förlorade jag tre av mina närmaste och käraste - och innan dess förlorade jag relativt nyligen två av mina viktigaste vänner. Det har varit tungt att leva vidare utan dessa för mig viktiga människor.

När jag med medier fått kontakt med några av dem har det gett mig livslust åter. Men av och till blir saknaden väldigt stor. Då brukar det vara dags för mig att kontakta ett bra medium för att få kontakt med mina kära som gått vidare.

 Det är viktigt att medierna är bra. Tyvärr finns det massor av rätt dåliga medier. Jag tror inte att dessa medier bluffar, för det finns inte särskilt mycket pengar att göra på att vara medium, inte i Sverige i alla fall. Problemet är snarare att de svenska medierna inte får tillräckligt med uppdrag för att träna sig och utvecklas.

 Idag har jag haft sittning via Skype med ett brittiskt medium, som är jätteduktig. Han heter Bill Parkins, här är hans hemsida.

Bill Parkins kom med flera saker som tydligt klart visar att han fick kontakt med mina kära. Han sade saker som han helt klart inte kunde veta och jag berättade ingenting för honom. Han berättade saker också som händer oss i vår vardag och som visar att mina nära och kära som gått över är här nära oss fortfarande. De följer oss och våra liv.

Det var extra kul att göra det via Skype eftersom en av de som passerat över ofta satt och chattade via Skype.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar